Sunday, April 30, 2006

officially single?



ang usapan, hati sa lahat... sa tuition, sa lahat ng expenses... thurs to sat sa kanya, sun to wed sa kin... ngayon, ginigipit niya ako sa half ng tuition na binayad na niya... taena, di ba?

pero, know what? i'm just relieved that this is going to end now... na wala ng tawag, or text para lang manggulo at maka-score.

i'm just sad that my kids ain't gonna be with me lagi-lagi... pero i know this is for the best... sana lang di maging negative ang effect sa kanila ng lahat...

i'm just gonna give them the quality time they deserve when they are with me... i will make sure of that... babawiin ko yung thurs to sat na wala sila sa piling ko...

i'm just hoping that everything will be ok from now on...

i'm free.

sort of.

happiness is just around the corner now.

======================================

this was yesterday. now as soon as i opened my eyes, my celfone was bombarded with text messages and phone calls from him, asking for forgiveness... nadrain na battery ko sa kakatawag niya... nung nagsabog ang Dyos ng kakulitan, nakuha niya lahat.

sawang-sawa na ako...

may i find my peace ASAP.

No comments:

Post a Comment