Tuesday, April 25, 2006

You're The One I Love (Jesse Powell)


Paulit-ulit lang to sa mp3 player ko... bakit? hindi ko alam. i'm just soooooo sad.... i wanna cry... i wanna give up... i just wanna be free of every pain... i don't wanna think of anybody, of anything, but myself... na mapasaya ko yung sarili ko... na wala akong pakialam kung may masasaktan... pero hindi, coz life is like that. and there's nothing i can do to change how it runs. coz not everything is about me.

Achie: ano ulam nyo?
Mai: nagisa lang ako ng potato na may cabbage
Achie: syempre di rin ako makaiyak dito dahil andito nanay ko.
Mai: ano ba problema
Achie: wala nga eh. pero marami. gulo di ba?
Mai: hay..nyeta
Achie: wala naman dapat. kung aayusin ko buhay ko... kung pipilitin ko.
Mai: hay..bat nman kc bigla nagemote eh
Achie: tulad mo, kung gugustuhin mo... at magpapakamartyr ka.... baka maayos mo pa buhay niyo... kung magtitiis ka... alam mo yun?
Mai: alam ko yun..pero hindi naman tama diba
Achie: yun na nga eh.
Achie: pano mo malalaman kung tama nga yun?
Achie: sino ba ang maghuhusga?
Achie: ikaw ba o ako, mga anak mo, ang mga parents mo, ang mga tao?
Achie: coz personally, its just between you and him, di ba?
Achie: but its not.
Achie: its freakingly complicated.
Achie: and i hate it.

Mai: ganun nga eh...
Achie: sana may magic na lang sa mundo... to make everything go away... to start anew. yung pwede mong tanggalin ang mga pangit sa buhay mo everytime it comes...
Achie: but then, life would be almost perfect... and there's no such thing.

Mai: ikaw na rin ang sumagot
Mai: kung ganun e di wala ng pangit sa mundo
Mai: la ka ng matututunan

Achie: meron naman, but then at least you can wish it away after... not like this.
Achie: it stays with you.
Achie: it haunts you.
Achie: it shapes your future.
Achie: it decides for you.

Mai: kaya nga eh
Achie: baka naman ikaw na umiiyak dyan ah.
Achie: leche wag kang madaya



oOo


It's like I've never been here before
Look at you now
I don't wanna wake you
To tell you I'm feeling something more
More than before
I'd be lost without you

In my eyes there's just you and no other
In my heart there's no doubt that you're mine
Suddenly I wonder if I told you what I feel inside

If it doesn't show
Baby you don't know I need you
Need you (yes I need you)
Need you in my life
Tell you I wouldn't lie
I'll be true, be true
'Cause if you're never told
How would you ever know that
Baby, you're the one I love


Girl if you could read my mind
Then you would see it's just you and me
In a love that has no sense of time
Pictures of you now and forever

In my eyes there's just you and no other
In my heart there's no doubt that you're mine
Suddenly I wonder if I told you what I feel inside

If it doesn't show
Baby you don't know I need you
Need you
Need you in my life
To you I wouldn't lie
I'll be true, be true
'Cause if you're never told
How would you ever know that baby
You're the one I love

Let me relay it to you baby
There's no need to have any doubt
I love you and I'm gonna say the words out loud

If it doesn't show
Baby you don't know I need you
Need you
Need you in my life
To you I wouldn't lie
I'll be true, so true
'Cause if you're never told
How would you ever know that baby
You're the one I love
la la la la, la la la la
I love
Baby, you're the one

No comments:

Post a Comment